Kelabu King

Kelabu King
Naib Penghulu no 2 Dengab rasminya gelara Naib penghulu telah Nama Kelabu King serang. karetorny yang unik, dengan rekod 3x kemenang dan rangking peminatnya yang tinggi telah melayakkannya untuk menerima gelaran pembaka no 2 tertinggi yang terbaiknya penghulu Reban 2013..

Khamis, 31 Mac 2011

Baka Tebaru..11k




                                         Ayam Saigon kelabu
 Saigon kelabu sikaki biru, merupakan jantan yg mempunyai darah
 100% saigon, mempunyai skill ,kilas, serong dan pukul depan yg baik, Terbaik 
 sedang di porses baka reban ketip dan pukul body, diharap anaknya esok mempunyai tulang kemas dan   endurance yg baik,


Ayam Baka Saigon Kelabu
Umur 10 bulan
Berat 3.8 kg
Darah 100% SAIGON
Skill  CONTROL SERONG
            11k


      DISPLAY ONLY








                                      Ayam bangkok  serang pegang reban
 Ayam bangkok, Terbaik sepanjag zaman,  mempunyai pukulan maut, buah bisa
 yg tak pulih  ayam leher jammed terus jalan mcm ketam, zuriatnya aihamdulilah dpt seekor betinadan
 jantan tatapi zuriat yg jantan puntak panjang umur sebab kena penyakit sampar ade jer hal


Ayam Baka Bangkok
Berat 3.6 kg
Asal JOHOR
Darah ( Bongkok Merah)
skill control lock, buah serong bisa
Rekod  2x wim  
                               SOLD







                                           Ayam Saigon Thai Baka Reban
                Pailang, antara jagoh terunggul kat reban dulu, kenangan manas biller dpt
 kalahkan anak dari benih ara tua lawan tumbang 1 air, klu tak tahu lah saigon thai sekrang jadi macam lawan pulak


Ayam Baka Saigon Thai
Berat 3.4 kg
Darah 2D (Saigon Thai)
Skill  Berdiri Tegak serupa pailing, antiklas, antik lock, tumpang ada,
ketip sesekali, kaki rajin
Rekod 1 x win
                         SOLD

                                                              Ayam pama jabul ganas
pemain gk laju  gu tak boleh sorok kepala ayam rajin klu sekejap je dier belasah
jagan igat ayam ni macam ni  pemain dia g kasar tikam badan kaki bisa kepala atas
louk


Ayam Baka  Pama jabul
Baka Pama jabul
Umur 1 Tahun 2 bulan
Darah 100%  pama jabul
Rekod 1 x win
Baru siap salin bulu
Harga 260.00
Berminat sila hubungi saya
Fauzan 017-2079041

status ; Tiada. Last Updated : 7.07.2011


                       

7 ulasan:

  1. kelabu balung angsa tu comel bro,da ada rekod?

    BalasPadam
  2. ye bro aym ni memang comel ye tp aym ni blm ada rekod lg sbt aym msh muda lg tgk dp aym la bro aym ni bagus jgn tgk aym ni mcm ni je..hehehe

    BalasPadam
  3. Salam bro. Nk tanya ayam bro ni banyak gred A ke?
    Bro pandai ke ttg saiz2 ayam ni? Jgn goreng ikut suke ht je.Lambat siang nk bisnes ayam.Tiap2 ekor ayam bro timbang ke?Bukan apa. Ayam nampak x besar mana pun.Tp berat dekat 4 kg.Lain kali buh gambar ayam duk atas penimbang. Br kelas.

    BalasPadam
  4. salam abg..ad x ank2 mde nk jual??

    BalasPadam
  5. wslm buat masa ni tk ad lg ank muda utk di jual...

    BalasPadam
  6. ayam cik fauzan ni tulang kasar jugak..mungkin berat ayam2 begitu..ayam cantik2...x apa bagi makan lebih sikit bagi berat...kalau terlampau berat ayam kurang naik...pukul pon kurang...tapi sekali pukul...boleh hilang pedoman....he...he..

    BalasPadam
  7. ayam utk dijual...btg kaki n taji ori...call/sms..ami 01115781783

    BalasPadam